Održavanje
18.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno majstoru/električaru za izvedene radove.
17.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je majstor/električar u prvoj lampi sa obe strane na stepeništu razdvojio žice.
15.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je majstor/električar otvorio i izolovao sve žice na spoljnom stepeništu i sastavio gde je bilo izgorelo.
08.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2021. i 12.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
07.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
02.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dostavili u sandučiće listiće za glasanje
PONUDA ZA PROVERU ELEKTRO INSTALACIJA
Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 250 din po stanu a koja se ne bi dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.
Vaš glas da li ste za ili protiv provere elektro instalacija možete poslati putem SMS-poruke (uz obavezan broj stana I adresu SZ) na jedan od br.tel. 060/371-8886 ili na e-mail podravska2@gmail.com . Svoje glasanje možete obaviti najkasnije do 10.04.2021.god.
04.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
02.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
27.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena kontrola el.instalacija.
26.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da su servisirani PP aparati.
03.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2020. i 12.2020. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
21.10.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno firmi za čišćenje "Čisto i Blistavo" za usluge čišćenja za 09.2020.
28.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno firmi za čišćenje "Čisto i Blistavo" za usluge čišćenja za 08.2020.
10.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za novi kućni red
31.08.2020.- Obaveštavaju se stanari da je MTS izvršio uvođenje optičkih kablova
25.08.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena zamena neispravne led rasvete
17.08.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno firmi za čišćenje "Čisto i Blistavo" za usluge čišćenja za 07.2020.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno firmi za čišćenje "Čisto i Blistavo" za usluge čišćenja za 06.2020.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.06.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćeno firmi za čišćenje "Čisto i Blistavo" za usluge čišćenja za 05.2020.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da su PP aparati servisirani.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
18.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da je majstor izvršio popravku ulaznih vrata,mole se stanari da pažljivije otvaraju i zatvaraju vrata kako ne bi opet ispala iz ležišta.Ovu uslugu majstor nije naplatio.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da je putem vibera od ukupno 12 stanova / 7 stanova glasalo za ponudu pod brojem 1 za agenciju Čisto i Blistavo po ceni od 350 din po stanu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.05.2020. - Obaveštavaju se stanari da smo raskinuli saradnju sa agencijom Mister Clean koja je čistila vašu zgradu. Raskinuli smo kako zbog nezadovoljstva stanara tako i zbog nezadovoljstva kancelarije za PU. Prikupili smo 4 nove ponude za čišćenje:
1. Agencija Čisto i Blistavo - 350 din po stanu
2. Agencija Cristal Clean up - 450 din po stanu
3. Agencija Vrednice - 550 din po stanu
4. Agencija Sion Gard - 1200 din po stanu
Molimo stanare da se u roku od 24h izjasne za koju ponudu su se odlučili kako bi novoizabrana agencija počela sa radom od 18.05.2020.god. Svoj glas možete dati putem vibera na grupi SZ ili na e- mail podravska2@gmail.com. Oni stanari koji ne budu dali glas ni za jednu ponudu smatraće se da su automatski glasali za najpovoljniju/najnižu ponudu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljena lopata za sneg i da je dostavljena u zgradu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
13.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je zbog iskakanja osigurača u zajedničkim prostorijama juče bio električar.
Osigurač izbija kada padne kiša. Kabl koji povezuje lampe na stepeništu sa desne strane gledano od ulaza je u prekidu. Prilikom padavina voda dopire do mesta gde je kabl oštećen i osigurač pada. Kabl koji je u prekidu je isključen da ne bi pravio kratak spoj u instalaciji .Prekid se nalazi u zidu između lampi, pa je neophodno skinuti deo pločica između lampi da bi kabl mogao da se zameni i da bi dve lampe koje ne rade ponovo radile.
O ovom problemu koji imamo potrebno je da se izjasne svi stanari kako bi mogli da se izvedu radovi. Bez većine glasova ne možemo i nesmemo raditi nista.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
12.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljena aluminijumska lopata za sneg. Dostava će biti izvršena narednih dana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da na anketi koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal, svoju saglasnost nije dao ni jedan stanar tako da ponuda nije prihvaćena.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je danas postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.
24.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JP "Vodovod i kanalizacija" na naš Zahtev da se izvrši provera vodomera zbog uvećanih računa za vodu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da su kupljena i dostavljena dva pp aparata.
Gospodin Kuzman Dragan ih je preuzeo i biće postavljeni na odgovarajuća mesta.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili dve ponude za mašinsko pranje stepeništa. Molimo vas da ih pročitate i odlučite da li želite da prikupljamo još ponuda ili ćete se odlučiti za jednu od ove dve.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena demontaža spoljnih lampi sa zgrade na visini od 8 metara jer su izazivale iskakanje osigurača pri svakoj kiši.
Takođe je izvršen i remont plafonskih lampi na poslednjem spratu i prevezivanje instalacije u razvodnom ormanu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
02.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JKP "Vodovod i kanalizacija" za proveru ispravnosti vodomera jer se stanari žale na uvećane račune.
O odgovoru koji dobijemo obavestićemo stanare na Blogu i putem Viber grupe.
OBAVEŠTENJE
20.02.2018.- Obaveštavaju se stanari da je električar ponovo dolazio radi problema sa osvetljenjem ispred ulaza u zgradu i u unutrašnjem delu kod poštanskih sandučića. Ustanovljeno je da je LED panel ispred ulaza neispravan i da uzrokuje iskakanje osigurača pa će iz tog razloga morati da se zameni novim.U unutrašnjem delu će biti zamenjena jedna sijalica koja ne radi.
OBAVEŠTENJE
24.01.2018.- Obaveštavaju se stanari da je juče postavljena nova LED sijalica na stepeništu, na poslednjem spratu.
OBAVEŠTENJE
14.01.2018.- Obaveštavaju se stanari da je električar izvršio zamenu i kontrolu rasvete na stepeništu zgrade.
OBAVEŠTENJE
12.01.2018.- Obaveštavaju se stanari da je naša firma "Super Clean" počela da pruža usluge čišćenja zgrade. Plaćanje će se vršiti preko uplatnica koje stanari već dobijaju na ime održavanja i profesionalnog upravljanja zgradom.
OBAVEŠTENJE
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je kupljena jedna lopata za čišćenje snega po ceni od 490 dinara.
OBAVEŠTENJE
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
Аутор је уклонио коментар.
ОдговориИзбриши17.12.2018 - Očišćeno je ispred zgrade - Čistili stan 8 i 2
ОдговориИзбришиHvala
Избриши